vineri, 6 februarie 2015

ziua 445, cerul din La Paz


La Paz este capitala uneia dintre cele mai frumoase provincii ale Mexicului, Baja California Sur, fâșia de deșert ce continuă continentul adânc în ocean. E o zonă populată masiv de americanii care și-au dat seama că anii de pensie sunt mai ieftini aici decât in Florida și vizitată periodic de balene și uragane. Subiect la care vom reveni.

Acum, fiecare om are fixurile și plăcerile lui. Eu unul mă dau în vânt după apusuri. Iți deosebesc cu ochii închiși unul din Golful Thailandei de unul din Bali, pe cel din Bucium de cel din Bruxelles și sunt recunoscător karmei că am trăit atât de multe. M-au învățat mai tot ce știu cu adevărat.

Aveam însă să descopăr in La Paz ceva ce a depășit clar aria de expertiză. De asta nici nu am să-ți arăt nimic altceva de aici. Pentru că nu a mai contat.

NB: imaginile de mai jos nu s-au văzut cu Photoshop-ul, contrar uzanțelor. Am ales să le las așa cum m-au lăsat și ele pe mine. 


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu